Tuesday 9 February 2010

Asta da pasiune


Pana acum o saptamana si un pic ma intrebam de foarte multe ori care este pasiunea mea. Am realizat ca, desi de multe ori am fost intrebat acest lucru, poate chiar de prea multe ori, nu stiam ce sa raspund. Dar cred ca am gasit raspunsul.

"Orice intrebare care poate fi formulata, cu siguranta are si un raspuns."

Va puteti da seama cate intrebari imi pun zilnic? De foarte multe ori regret ca am aceasta pofta de raspunsuri. Pofta care nu poate fi satisfacuta. Satisfactia aflarii unui raspuns este ca un orgasm interior. Ceea ce imi este cel mai usor sa aflu sunt lucrurile care nu au legatura cu mine. Automat cel mai greu imi este sa aflu cine si cum sunt cu adevarat.

Cea mai simpla metoda de a afla ceea ce te caracterizeaza ca persoana este sa afli ceea ce nu esti. Pare simplu, nu? Chiar este. O data ce incerci ceva si nu iti place, automat de reprezinta faptul ca NU esti acel lucru. De aceea exista liberul arbitru. Posibilitatea de a alege ne este oferita pentru a experimenta, si astfel a afla ceea ce suntem.

Pasiunea mea este sa scriu. Si voi scrie orice. Scopul este sa las o impresie. Sincer nu imi pasa daca va fi o impresie buna sau nu, dar cat timp primesc un raspuns de la cel care citeste inseamna ca am creat o impresie. Nu ma intereseaza daca fac pe cineva sa zambeasca sau sa fie socat/a. Nu scriu ca sa ofer raspunsuri, ci ca sa gasesc.

No comments:

Post a Comment