Sunday 31 January 2010

nu un inceput clasic


Nu am de gand sa incep cu expresiile clasice cum ar fi "e prima oara cand scriu", "ma adresez voua cititorilor", "am emotii"... Nu, nu e prima oara cand scriu, nu am emotii si in nici intr-un caz nu scriu pt cineva inafara de mine. Poate sunt intradevar egocentric. Dar nu am sa mint. Nu am sa mai mint.

De ce cafea fierbinte? sunt sigur ca nu ar vrea nimeni in mod special sa stie, dar EU simt nevoia sa explic.
Cafea...diferite conotatii, diferite intelesuri, diferite pareri. Cafeaua este un fel de trecere la maturitate. Atunci cand copilul gaseste apa fierbinte cu o culoare usor dubioasa si cu gust amar un fel de binecuvantare a diminetii, atunci el nu mai e copil. Pentru unii, poate cafeaua e doar lichidul care merge cel mai bine cu tigara. Ceva cald, care sa iti mai dreaga tusea aia urata. Dar pentru mine, cafeaua e o arta. Iti ofera sentimente. Iti readuce anumite momente. Iti ofera stari. Are diversitate. Caffe latte, cappuccino, cappuccino vienez, espresso... varietate.

Fierbinte. Nu reprezinta durerea, sa stii. E doar pasiune, culoare, miros puternic si senzatia usoare de alunecare in trezire. Doar atat.

Discutiile mele cu alter-ego-ul meu nu sunt mereu filozofice. De fapt, nu prea sunt. De cele mai multe ori nici macar nu sunt demne de pus pe un blog, nici macar nu au importanta sa strice o bucata de hartie...dar uneori, desi el este cel pesimist, melancolic, morocanos dar mai ales cretin, facem o echipa pe cinste. Poate voi murdari acest blog cu ele.


1 comment:

  1. Drum bun si nu uita: nu trebuie sa te certi cu el (alter ego)! Veti avea de multe ori pareri diferite dar sa nu uitati ca aveti de facut impreuna un drum lung si uneori greu.

    Va tin pumni si am sa incerc sa ajut cat pot!

    Tudor

    ReplyDelete